lördag 3 oktober 2009

Lördag

Min nacke gör ont :S Min förkylning har släppt äntligen :D
Nu har jag lagt barnen å kollat igenom bloggkoll lite, min karl är på partaj ikväll i Lindås så sitter här å känner mej ensam :S nej de e faktiskt rätt skönt, jobbigt att min msn inte funkar bara, vet inte varför?
Igår hade jag å mattias de jätte mysigt, maggan kom hit vid 18 tiden sen körde vi in till kalmar å gick först till stekhuset men dom hade tyvärr fullt precis den tiden vi kom så vi gick vidare. Hamnade sen på Harrys åh fy fan vilken god mat :) Lyckat... Sen gick på bio : flickan som lekte med elden, sen åkte vi hem till Nybro, köpte en milkshake på mcd å sen körde hem, hade de ritkigt mysigt.
Blev inget ullared uten imorron troligtvis å jag har fixat så jag kan åka med :DD

Nähä ska ta å hoppa in i duschen en snabbis å sen blir de nog tv en stund.
Kommer sova skit dåligt inatt, jag gör alltid de när mattias är iväg :/ upp vid 4:30 imorron...

xoxox

2 kommentarer:

jessica sa...

Kikar in, såg din adress på FL

Jennie sa...

Ja , jävla idioter! Ja visst är han underbar den lille . Du ska också få bloggen & lösenord såklart . Pusspuss älskar dej gull!

 
gästbok och besöksräknare