måndag 21 september 2009

Måndag

helgen har gått sjukt fort, i fredags var vi hemma å hade mys kväll tror jag. Å i lördags var vi ute, satt å hade förfest hos emelie å sen in till kalmar. Jag å sandra gick till harrys, vi fick gå före alla i kön :D de tyckte jag var snällt av vakten. Har aldrig varit där innan, stort å mycket folk, trevligt trevligt! Natta, emelie å erika va på ernesto. Vilken kväll de va, missade bussen när jag skulle in till nybro, stog på fel sida av vägen *blond* å marina va så gullig å hämtade mej å körde in mej. sen när vi skulle ta natt bussen hem så glömde jag ta ut pengar så sandras 80 en kronor räddade mej =)
Igår var vi hos maggan å åt tårta å hade de trevligt, jag sov en stund på soffan. å Ikväll blir de nog en film å chips å dipp som står å väntar på mej i kylen.

Imorron ska vi in till en privatdoktor i kalmar med Engla å förhoppningsvis veta va de e hon är allergisk mot, sen blir de nog å gå å kolla i lite affärer.

xoxo

Inga kommentarer:

 
gästbok och besöksräknare