onsdag 16 september 2009

Onsdag

Vet inte riktigt va jag ska skriva idag men ägnade min kväll å att kolla på ytterligare fyra avsnitt av true blood. Väntade på chips å dipp men de kom aldrig :( Kom idag ist. Mattias ska åka å jobba vid tolv tiden å jobba till 21-22 tiden. Först ska han va i studion i en timme å "ha 2 jobb intervjuer" å sen vidare, pust. Maggan var snäll dock å ha Nova idag, underlättar ju en del när man är själv. Marina kommer oxå förbi en sväng idag :D
Mattias sa att han tyckte jag kunde gå ut i helgen igen, att jag förtjänade de... undrar va han har för lurt för sej? lr va som har hänt med han? hihi* ja vi får väll se om de finns nått att göra först.
Fick sovmorgon idag men vaknade ändån vid nio å va pigg så hoppade in i duschen å nu väntar jag på frukosten mattias lagar, Kåldolmar med potatis. Kan inte äta på morgonen alls längre.

xoxo

Inga kommentarer:

 
gästbok och besöksräknare