tisdag 6 april 2010

tisdag

har precis tagit två alvedoner, min hals gör förbannat ont! har säkert halsfluss, skulle inte förvåna mej ett skit!
Idag har jag inte gjort så mycket, kollat på en film, legat å vilat, spelat poker, räknat matte, lagat mat och tagit hand om barnen när dom kom hem från dagis. Nu är mattias å hämtar pizza å kebab +chips å dipp, e ju desperate ikväll= svulla kväll ;) Gör skitont när jag sväljer i halsen men de e de värt, nybro kebab är den bästa! Undra hur många ggr jag skrivet de på bloggen? 1000? säkert!

Hoppas att jag är piggare imorgon och kan känna mej lite mänsklig igen!

xoxo

2 kommentarer:

Emelie sa...

haha du borde få rabatt för all reklam!! ;)

ipkiz sa...

jag håller med dig, deras rhodos tallrik är verkligen den godaste som finns :D

 
gästbok och besöksräknare