onsdag 28 april 2010

trött

trött som bara den ikväll, pluggat massor idag :D skrivit klart min novell idag, ska skriva den på datorn å sen mejla in den... skönt att ha den klar!!

Igår va jag ute med Danielle å co på en liten, liten roadtrip haha* Vi åkte till mc donalds å käkade å sen hälsade på * i nybro, sen hem igen efter nån timma :) åkte vid 21 å hemma vid 23 tror jag...

Imorron är de tjejkväll hemma hos Jessica å vi ska förmodligen åka dit efter skolan, de blir jag, jessica då såklart, johanna, johanna å tina! äta gott å ha de mysigt!

Nu kommer Mattias snart hem efter jobbet...

Eyy... träffade min soulmate idag me haha!! Vi kom på att vi nog är tvillingar och han är adopterad!! Haha! vi är så liiika!! Synd att han inte är bög :/ haha fast de spelar ingen roll!

xoxo

Inga kommentarer:

 
gästbok och besöksräknare