torsdag 6 maj 2010

skolan

sitter i skolan just för tillfället å har sån grym huvudverk :(
Den här dagen började inte roligt, jag försov mej och missade bussen såklart! Började inte förrens halv elva så gick å la mej i sängen en liten stund igen. Ringde till mamma å frågade om hon kunde köra mej, men de kunde hon tyvärr inte för hon skulle sitta på möte hela förmiddagen. mattias kunde inte köra från jobbet nu me han var inne i kalmar. Så jag fick helt enkelt CYKLA!!! Va ju tvungen till skolan idag nu me matteprovet. Så jag cyklade 1.3 mil lr nått i motvind, å jag bröt inte ihop haha! Men de gick jäkligt fort jag cyklade på 25 minuter in till stan sen tog de 20 minuter från madesjö till komvux :0 hur mycket bilar å folk ute som helst!
Frös som bara den när jag kom in till skolan.
Nu ska jag återgå till svenska arbetet...
ciaooo!

Inga kommentarer:

 
gästbok och besöksräknare