måndag 3 maj 2010

måndag


trodde de va igår jag bloggade men tydligen inte! Jag har fullt upp me skolan nu, jag skyller på de! att jag inte har tid för tillfället. Idag har jag mejlat iväg ett arbete, och gjort religions uppsatsen..
Nova är så jäkla tuff, vi va på nybro ridklubb igår, dom hade öppet hus. Så skulle hon rida å hon skulle rida på den största och hon ville minsann rida själv, för hon kunde ju rida själv. Stackars flicka som höll i hästen, kommentarer som jag vill rida där borta å pekade på paddocken, släpp jag kan själv.. Haha! jag fick mej ett gott skratt iaf.. de var riktigt trevligt, dom, bjöd på kaffe och korv med bröd och hade massor med uppträdande å sådär :)
Bilder kommer snart!

Framsteg gör alicia och engla hela tiden, mina pruttungar...
Ikväll jobbar mattias, jag vill ha TaCoS när han kommer hem, GE MEJ!!

Väntar ivrigt på ett besked i veckan, snälllllla!!
xoxo

Inga kommentarer:

 
gästbok och besöksräknare