fredag 3 december 2010

hmm...

Fan va jag suger på att blogga ibland, ibland funderar jag på att lägga ner bloggen, ibland är det inte ens kul utan som ett måste istället.
Igår gick de bra å jobba på de nya stället, dagen gick fort å vi hade kul!

Ikväll har jag mycket tankar och funderingar på att göra det här blogginlägget "jobbigt" oftast så skriver jag mycket om mina tankar å sen raderar det innan jag hinner lägga ut det. Jag vet inte hur mycket man egentligen ska dela med sej här på bloggen? Ofta tänker jag: kan jag verkligen skriva såhär? tycker inte folk att jag är dum i huvudet om jag skriver så mm...

Idag har vi spelat hockey med skolan lr ja åkt skridskor, vi var i nybros ishall haha vi blev inte så många... 3, TRE!! men kul va det, jag ramlade inte en enda gång :D

Mattias jobbar ikväll, han har förresten fått fast jobb ;) han ska jobba på söndag med Gah!! '

xoxo

Inga kommentarer:

 
gästbok och besöksräknare