torsdag 23 december 2010

Torsdag!

Försöker ladda upp en ny profilbild på fb men de funkar typ inte... ihh jag blir tokig! men iaf min 25 års dag igår var toppen önskade mej pengar till en resa å de fick jag, fick även tre blommor, halsband, tomte och vinställ. Kanske inte har skrivit det innan men hade ångest för hade ingen aning va jag skulle önska mej i födelsedagspresent å i julklapp, jag vet aldrig vad jag vill ha, då sa min kära pojkvän från ingenstans: önska dej pengar till en resa, det kommer då kommer du ju alltid komma ihåg vad du fick i 25 års present. så så fick det bli! Vi blev trettio stycken igår å vi bjöd på mat å marängswich?!

Imorgon är det julafton, kan lova att Nova tjatar om detta :) det ska bli så mysigt imorron... Inatt ska jag jobba, ska försöka sova några timmar imorron när jag kommer hem.

xoxo

Inga kommentarer:

 
gästbok och besöksräknare