torsdag 19 augusti 2010

?!

Hänt en hel del ikväll/dag.. Haft engelska munta i skolan, kändes väll sådär. Åkte hem och hämtade barnen på dagis, första dagen Alicia och Engla var utan oss på skogstrollet (dagis). Allt hade gått super bra dom två timmarna dom var där :) de känns så bra att dom sejer att de här kommer gå super bra och att dom är så trygga i sej själva, de fick vi höra att Nova oxå va när hon va liten och de e hon fortfarande.
Mattias var på jobbet och hans jobbarkompis skulle sälja sin laptop å Mattias sa att jag ville ha en och om han fick en viss summa nu ikväll så skulle vi få den och de var inga stora pengar. Så han kom hem med en laptop till mej så nu sitter jag i vardagsrummet framför tv:n och lyssnar på Leonard Cohen från youtube och bloggar :D

Pratade med Johanna med oxå innan och kom in på smoothies å jag blev så grymt sugen men vi har inte haft en sån mixer bara mixrar man kör sönder mat ( tre stycken) till barn å så.. så Mattias åkte till kvantum å köpte en sån med, var inte heller dyrt! Så nu ska jag försöka börja mitt nya nyttiga liv, massor med frukt och grönt, ska försöka köpa så mycket ekologiskt som möjligt och förhoppningsvis gå ner i vikt och må bättre.

Fick nån konstig känsla innan ikväll när jag låg framför i soffan och tittade lite på tv, blev jag helt "tom" i hela kroppen ( skit svårt att förklara) efter nån minut började de klia i fingrarna och de kändes jätte skumt när de slutat efter bara någon sekund så började mina tårar rinna och jag kände på nått konstigt sätt att jag kunde andas igen.. Den där "tomheten" va jätte läskig och jag vill inte va me om de igen...

Nu ska jag snart lägga mej för ska upp tidigt till skolan imorgon...

xoxo

1 kommentar:

Anonym sa...

har ni spöken i huset? :O

 
gästbok och besöksräknare