söndag 15 augusti 2010

Men Åh!

Men åh!! va muppig min mobil är skulle lägga in bilderna på datorn från mobilen men tror ni de gick? Nope!!! Jag får lixom ingen anslutning mellan mobilen å datorn så jag kan inte föra över de.. därför måste jag bluetootha typ 120 bilder till mattias mobil å han lägga in dom på sin dator som jag måste hämta på nätverksanslutningen... Vilket projekt å de lär ju ta hundra år å bluetootha dom, inget han är direkt sugen på. Så jag är ledsen att alla måste vänta på bilderna :(

Från en sak till en annan så visste ni att mer än 70 % har upplevt deja vú någon gång och att det kan vara tecken på intelligens men också på schizofreni...

Imorgon börjar schemat i skolan, alla lektioner sätts igång på riktigt... sommaren har gått såå fort!

xoxo

1 kommentar:

ipkiz sa...

Jag har hört att det handlar om att hjärnan inte riktigt hänger med typ (?) hahah

 
gästbok och besöksräknare