tisdag 31 augusti 2010

---

Okej först vill jag börja skriva med att vi i Sverige är så j*vla bortskämda så jag kan bli förbannad!! Jag är inte på bra humör som ni kanske märker. Dessutom är vi så missnöjda över skit saker!! Fan vi har mat på bordet! Vi har ett social system som hjälper oss, vi har rent vatten i kranarna! Vi behöver inte gå en mil om dagen för att hämta rent vatten till våra barn...
Jag tycker vi ska vara glada över de vi har och ta tillvara på att vi har mat för dagen.

Vi i Sverige har mer psykiska problem än dom som bor i tex Afrika.. jga fattar inte hur de kan vara så?
Är vi så bortskämda så vi mår så dåligt?
Eller att vi har sån press på oss? bra karriär, silikonbröst, botox, anorexi/bulimi.

Jag tycker bara att man ska ta tillvara på det man har, i nästa liv kanske just du föds i ett land där dom har de jobbigt..

xoxo

2 kommentarer:

Emelie sa...

har åxå funderat på det där...
tror att vi människor skapar problem, har vi inga riktiga skaffar vi nya =/

ipkiz sa...

håller med daj!

 
gästbok och besöksräknare