tisdag 3 augusti 2010

Festival helgen

Helgen har varit både underbar och förjävlig! två delade meningar på två helt olika stadier.
Festivalen va lovely, kanske den bästa någonsin.. Bra människor, bra band (Kalle Baah med guvenourandy, maskinen med bla adam tensta, Kapten Röd, crystel castle, hoff maestro, hästpojken, johnossi, Markus Krunegård) Nova, Alicia och Engla lekte me Wilma och Tyra på dagarna, dom hade de kul..

Torsdagen å fredagen flöt på och kvällarna/nätterna var över på en sekund kändes de som... Åkte hem en stund på lördagen då vi märker att vi har haft inbrott, wii är bort å alla spel, handkontroller, allt. å lite annat smådigitalt! Känns läskigt att nån har gått runt här hemma. Konstigt att personen gick in när Elvis inte va hemma? Hade personen tur? eller visste personen att vi hade hunden med oss?

Lite kort från festivalen iaf :
Kapten Röd
Kapten Röd å jag

Har försökt trycka in mer bilder men av någon anledning går de inte, å jag känner att jag inte har tid för jag ska börja göra mej iordning till jobbet om 50 minuter å vill gärna hinna sträcka på benen lite innan natten... får försöka imorgon istället.

xoxo

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan...

Läskigt med inbrottet..huhuhu.
Hade oxå inbrott här hemma förra året...allt mammas guld å smycken stals...obehagligt att veta att någon/några okända varit inne i ens hem och rotat.Satt i länge, innan man kunde släppa det.
"Maskinen" lyssnade jag till..bara så kanonbar "ler".
Hälsa flickorna,Mattias och pussar Elvis...
Kram, leif

ipkiz sa...

men shit! gud vad otackt

 
gästbok och besöksräknare